من ماهانه میگیرم
دور از چشمش پسانداز نمیکنم، هرچی جمع کنم و هرچی خرج کنم بهش میگم
من نمیتونم پس انداز کنم ولی یه کارت دارم که همراه بانک نداره ینی عمدا پولی ک میخوام پس انداز کنم میریزم تو اون کارت ک نتونم راحت با گوشی جابجا کنم جمع میکنم هی میگم میرم سکه پارسیان میگیرم ولی وقتی جمع میشه میرم خرجش میکنم 🤣
کاری به حقوق هم نداریم .من حقوق خودمو دارم خرج خودمو و گاهی بچه رو میدم .شوهرم خودش خرج خونه رو میده و گاها پس انداز .اگر آخر ماه هم کم بیارم میگیرم ازش شایدم بعد بهش پس بدم 😬😄😄
برا من ماهانه ست، مبلغ زیادی هم نیست، ولی یه کارت هست بنام خواهرم که دست خودم نیست، رمز دوم هم نداره، ماهانه هر چقدر اضافه بمونه میریزم تو اون کارت
با کتک کاری میگیرم ازش 🤣🤣🤣 کل کارتاش دستمه پس انداز هرچی کردیم با هم کردیم نکردیم که هیچ
شوهرم شغلش آزاده پس دوسه روز یکبارمیفرسته ولی بااین قیمتا دیگه نمیشه پس اندازکردهربارمیری بیرون با خرج میوه میشه یا خرج خوردوخوراکای دیگه اصلا چیزی تهش نمیمونه
شوهرم همیشه برام پول میزنه چون خرج خونه میکنم همیشه هم بی پول هستم و پس انداز ندارم چون خیلی گرونی هس
خودش هر وقت حقوق بگیره برام میزنه ،خرج خونه هم با منه اکثرا در نتیجه بیشتر میزنه دیگه حساب کتاب نمیکنه میگه خودت هرچی میخوای بخر تو زن خونه ای اما پس انداز اصلا ندارم نمیدونم چرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.