۱۴ پاسخ

خیره ایشالا😂🫡

جنگه شوهرا بیکارن دیگ

یهو بمب میزنن میترسن میریزه داخل🤣🤣

تنها راه مقابله با استرس ، رابطست

هنوز خوبه جنگه تو استرس کارشونو میکنن اگه جنگ نبود که هیچی 🤣🤣🤣🤣

از بیکاری و استرسه😂😂😂😂

😂برا نظام جدید میخان لشکر کشی کنن بابا ایول😂

بخاطر بیکار بودن آقایونه🤣🤣جنگ تموم بشه زودتر برن سرکار

حالا میفهمیم چرا دهه ۶۰ بچه ها زیاد بودن
😅😅😅

ترس وجود همه رو برداشته.سفت می‌چسبند تو بقل هم دیگه 😅😅😅ان شاءالله ایران وایرانی همیشه پاینده وسرزنده باشه.

دقیقا🤣🤣🤣

خونه موندن آقایون دردسر ساز شد🤦🏻‍♀️🫠😂😂

شوهرا شون توخونن🤣🤣🤣

دقیقا همه چرا حامله ان😂😂

سوال های مرتبط