خیره ایشالا😂🫡
جنگه شوهرا بیکارن دیگ
یهو بمب میزنن میترسن میریزه داخل🤣🤣
تنها راه مقابله با استرس ، رابطست
هنوز خوبه جنگه تو استرس کارشونو میکنن اگه جنگ نبود که هیچی 🤣🤣🤣🤣
از بیکاری و استرسه😂😂😂😂
😂برا نظام جدید میخان لشکر کشی کنن بابا ایول😂
بخاطر بیکار بودن آقایونه🤣🤣جنگ تموم بشه زودتر برن سرکار
حالا میفهمیم چرا دهه ۶۰ بچه ها زیاد بودن
😅😅😅
ترس وجود همه رو برداشته.سفت میچسبند تو بقل هم دیگه 😅😅😅ان شاءالله ایران وایرانی همیشه پاینده وسرزنده باشه.
دقیقا🤣🤣🤣
خونه موندن آقایون دردسر ساز شد🤦🏻♀️🫠😂😂
شوهرا شون توخونن🤣🤣🤣
دقیقا همه چرا حامله ان😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.