۶ پاسخ

ببخشید این انزیم کبدی رو بچه تاثثیر داره؟

سلام بله اگه آنزیم کبدی هم دارین حداقل 4 ساعت نیاز به ناشتا یی دارین و اگه آزمایشگاه رفتین کمی بشین تا بدنت استیبل بشه بعد آزمایش بدی بهتره

انزیم کبدی نه

اگر آنتی کبده اره

بله گلم ناشتا باید باشی

آره فکر کنم چون سونوگرافیشو میدونم که باید ناشتا باشی حداقل چندساعت احتمالا آزمایش هم همینطوره

سوال های مرتبط

مامان مهـراد  💙 مامان مهـراد 💙 روزهای ابتدایی تولد