سلام خانما بنظرتون همه چی نرمال هستش ؟

تصویر
۴ پاسخ

اوخودا ماشاالله تپلیهه

ماشاالله وزنش خوبه
چ چیزایی بیشتر میخوری عزیزم

آره عزیزم خداروشکر

همه چیز خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان 🧒آیهان.آوینا👶 مامان 🧒آیهان.آوینا👶 ۶ ماهگی