برا حالت تهوع چیکار کنم غذام میخورم بالا میارم

۵ پاسخ

یه آمپول ب۶ ۳۰۰ بزن خوب میشی

از تهوع نگو که امون منو بریده

ویتامین ب۶برای تهوع خوبه ب من داده با فاموتیدین

دکتر برو سر از خود کاری انجام نده

دکتر بهت دمیترون نداده؟

سوال های مرتبط

مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد