لعنت ب حالت تهوع آبم میخورم بالا میارم

۱۰ پاسخ

من از این هفته دیگه حالت تهوع ندارم خداروشکر

دعاکن قسمت من شه🥹

میگذره عزیزم خیلی سخته🥲ولی من هنوز از اشپزخونمون بدم میاد یاداور اون روزای اول بارداریمه میرم حالم بدمیشه دوباره☹️

من از هفت هفته تهوع شروع شد هنوز هم هست بااینکه ۱۵هفته ام🤢🤢

تحمل کن .این روزها هم میگذره.منم تازه چند روزه بهتر شدم میتونم یه چیزی بخورم

قرص ب۶ بخور لیمو بو کن گلاب بزن صورتت آخره قصه خوشه گلم تحمل کن 😊🥰

دمیترون میخوری؟

من حتی ویتامینم نمیتونم بخورم پاهام الان درد میکنه شدید

اره واقعن

منمممم😭با عرق نعنا زندم

سوال های مرتبط

مامان فندق هام🩷🧸 مامان فندق هام🩷🧸 هفته بیست‌وچهارم بارداری