من از این هفته دیگه حالت تهوع ندارم خداروشکر
دعاکن قسمت من شه🥹
میگذره عزیزم خیلی سخته🥲ولی من هنوز از اشپزخونمون بدم میاد یاداور اون روزای اول بارداریمه میرم حالم بدمیشه دوباره☹️
من از هفت هفته تهوع شروع شد هنوز هم هست بااینکه ۱۵هفته ام🤢🤢
تحمل کن .این روزها هم میگذره.منم تازه چند روزه بهتر شدم میتونم یه چیزی بخورم
قرص ب۶ بخور لیمو بو کن گلاب بزن صورتت آخره قصه خوشه گلم تحمل کن 😊🥰
دمیترون میخوری؟
من حتی ویتامینم نمیتونم بخورم پاهام الان درد میکنه شدید
اره واقعن
منمممم😭با عرق نعنا زندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.