به وقت واکسن دو ماهگی😥🥺

تصویر
۷ پاسخ

چقد پوشکش نازه😍 چ برندیه؟

اوخ ننه

من باید اخر ماه برای واکسن ۴ماهگی ببرم دخترمو🙁خداکنه سخت نباشه

چن کیلوعه نی نی

دخترمنم چندوقت دیگ میزنه همین الان استرس دارم😢

وااای زدین؟؟چ جوری بوددد
پسر منم ۱۰ روز دیگ باید بزنه🥲

اوف پسر منم شنبه واکسن داره 🫠

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان رونیا👶🏻 مامان رونیا👶🏻 ۴ ماهگی
مامان هانیسا 🥺🫂 مامان هانیسا 🥺🫂 ۲ ماهگی
مامان مهرسا ،ماهان💙 مامان مهرسا ،ماهان💙 ۱۴ ماهگی
مامان النا💕🌱 مامان النا💕🌱 ۹ ماهگی
مامان کیان 💙 مامان کیان 💙 ۵ ماهگی
مامان آیهان🐣🐥 مامان آیهان🐣🐥 ۴ ماهگی
مامان محمد💛 مامان محمد💛 ۱۵ ماهگی
مامان مَهبُد کوچولو💙 مامان مَهبُد کوچولو💙 ۲ ماهگی