به وقت واکسن دو ماهگی💔

تصویر
۸ پاسخ

ای جانم منم دیروز بردم زدم
دیروز خوب بود
اما امروز بهونه گیری میکرد و همش نق نق و گریه بود

من دوماهگی اصن نفهمیدیم

دوماهگی من اصلا متوجه نشدیپم نه تب نه درد نه گریه
خدا بخیر کنه ۴ ماهگی هفته بعد رو

من فرداواکسن داره نمیدونم علائمش چیه

واکسن دوماهگی خیلی سخت بود ۴ماهگی خیلی آسون بود

من فردا 4 ماهگی رو دارم استرس دارم

ای جونم
به سلامتی
فردا خوب میشه انشالا

ماهم زدیم🥲💔

تصویر

سوال های مرتبط

مامان رونیا👶🏻 مامان رونیا👶🏻 ۴ ماهگی
مامان مهرسا ،ماهان💙 مامان مهرسا ،ماهان💙 ۱۴ ماهگی
مامان النا💕🌱 مامان النا💕🌱 ۹ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۵ ماهگی
مامان کیان 💙 مامان کیان 💙 ۵ ماهگی
مامان آیهان🐣🐥 مامان آیهان🐣🐥 ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان برایان پسرقشنگم🤰🏻 مامان برایان پسرقشنگم🤰🏻 ۳ ماهگی