ای جانم منم دیروز بردم زدم
دیروز خوب بود
اما امروز بهونه گیری میکرد و همش نق نق و گریه بود
من دوماهگی اصن نفهمیدیم
دوماهگی من اصلا متوجه نشدیپم نه تب نه درد نه گریه
خدا بخیر کنه ۴ ماهگی هفته بعد رو
من فرداواکسن داره نمیدونم علائمش چیه
واکسن دوماهگی خیلی سخت بود ۴ماهگی خیلی آسون بود
من فردا 4 ماهگی رو دارم استرس دارم
ای جونم
به سلامتی
فردا خوب میشه انشالا
ماهم زدیم🥲💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.