کسی هس بچش وزن نگرفته باشه؟دکترچیکارکرده

۵ پاسخ

نئو زینک میده ک خیلی خوبه

برنامه غداشو مقوی ترکن اشتهاش اگ کمه وعده های بیشترباحجم کمتربده
غذاهارو سنگین ترمیکنی آب و شیرشم باید بیشترکنی

بچه منم دو ماهه ثابته بخاطر دندونه

زینک میده
ک اونم فایده نداره

عزیزم دخترتون چند کلیوعه

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۹ ماهگی
مامان لیانا ودیانا مامان لیانا ودیانا ۸ ماهگی
مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی