مامان کسی هست بچه وزن نگرفته باشه از 5ماهگی

۷ پاسخ

معمولا میگن بچه تا شش ماهگی تا خوب وزن میگیره و .... بعدش لاغر میشه بخاطر دندون و تحرک بیشتر
پسر من که کلا از اول کم وزن هم بدنیا اومد

پسر من هم از دو ماه تا ۴ ماه وزن نگرفت بعد بعد وزن گرفت الان هدود یک ماه لاغر شد اول دندون بعد ویروس گرفت الان به شدت لاغر شد

پسرمن از چهارماهگی تا هفت ماهگی کلا ی کیلو اضاف کرد

دختر من بشدت اهسته از 5 ماهگی ب اینور قبلش عالی

بله دختر من از ۴تا۷ ماهگی چون دندوناش در اومدن و ویروس گرفت اول ۱ کیلو کم کرد بعد استپ شد بعد مجدد شروع کرد به وزنگیری اما خیلیییییی اهسته

من پسرم دو ماهه وزن نگرفته. رفلاکس استپ وزنی میاره

چقده وزنش؟

سوال های مرتبط