معمولا میگن بچه تا شش ماهگی تا خوب وزن میگیره و .... بعدش لاغر میشه بخاطر دندون و تحرک بیشتر
پسر من که کلا از اول کم وزن هم بدنیا اومد
پسر من هم از دو ماه تا ۴ ماه وزن نگرفت بعد بعد وزن گرفت الان هدود یک ماه لاغر شد اول دندون بعد ویروس گرفت الان به شدت لاغر شد
پسرمن از چهارماهگی تا هفت ماهگی کلا ی کیلو اضاف کرد
دختر من بشدت اهسته از 5 ماهگی ب اینور قبلش عالی
بله دختر من از ۴تا۷ ماهگی چون دندوناش در اومدن و ویروس گرفت اول ۱ کیلو کم کرد بعد استپ شد بعد مجدد شروع کرد به وزنگیری اما خیلیییییی اهسته
من پسرم دو ماهه وزن نگرفته. رفلاکس استپ وزنی میاره
چقده وزنش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.