۴ پاسخ

سلام گلم بهیار بهداشت برای یه مامان توضیح داد که .... استپ وزنی و رشدی گاهی اوقات نرماله مثلا دندون ، تب های دندون ، خدای نکرده مریضی و اسهال و..... اگر مدتش طولانی بشه باید چک بشه و اینا ولی یکی دو دوره مشکلی نیست همه نینیا گاهن استپ وزنی دارن❤️

دختر منم هفدهم خرداد شد ۶ ماهه
۸ کیلوعه حالا باباش میگه وزنش کمه

پسر منم الان ۲ ماهه وزنش استپ کرده برا دندونشه

ببرش دكتر عزيزم

سوال های مرتبط