سلام گلم بهیار بهداشت برای یه مامان توضیح داد که .... استپ وزنی و رشدی گاهی اوقات نرماله مثلا دندون ، تب های دندون ، خدای نکرده مریضی و اسهال و..... اگر مدتش طولانی بشه باید چک بشه و اینا ولی یکی دو دوره مشکلی نیست همه نینیا گاهن استپ وزنی دارن❤️
دختر منم هفدهم خرداد شد ۶ ماهه
۸ کیلوعه حالا باباش میگه وزنش کمه
پسر منم الان ۲ ماهه وزنش استپ کرده برا دندونشه
ببرش دكتر عزيزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.