فرنی رو نخورد🥺💔

تصویر
۱۰ پاسخ

با سیب یا هویج یا موز قاطی کن
البته سیب و هویج آبپز کن ولی موز لازم نیس آبپز کنی

بهش مغزیجات اضافی کن مقوی شه
موز یا خرما بزن مزه دار کن

توقع نداری که همشو بخوره

زیاد درست کردی
شیرین کن

یکم غلیظ درست کردي رقیق‌ترش کن یه کوچولو بهش نبات سفید اضافه کن بعدم با پوره موز یا پوره سیب درختي پخته بهش بده حتما خوشش میاد

سیب پوره کن داخلش

پسرم من فرنی خالی میخوره پوره قاطی کنم نمیخوره سوپم به زور دو یا سه قاشق🥴🥴🥴🥴

چه زیاد درست کردی
به عنوان شیرین کننده چی زدی بهش؟

بچه منم علاقه نشون نداد مجبور شدم با سرنگ بدم 🤕🤕🤕🤕

با موز قاطی کن همه رو میخوره

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرکم🧿 مامان پسرکم🧿 ۱ سالگی