چه عیدی من نه تونستم خونه تکونی کنم نه دو تا لباس بخرم . با این وضع جایی آفتابی نشیم بهتره🤣🤣😵💫😵💫😵💫
ما که میریم با اینکه حسش نیست
فک نکنم تواین وضعیت عیدی باشه سیب کیلو ۲۰۰تومنه مردم دیگ نمیتونن پذیرایی کنن
میوه کیلیویی ن تومن اجیل کیلویی ۲ تومن نریم تا کسی نیاد
نه نمیریم
امیدوارم تا روز عید تموم شه😥
زهرمارمون نشه
نه بابا چه عید دیدنیه
من ک عاشق دیدو بازدیدم حتی توبدترین شرایط ..حتمامیرم
فامیلای ما یدونش هم توشهر نیستن همین چند دقیقه پیش یجوری زد روح از بدنم جدا شد خواب بودم
عید دیدنی و بیخیال🤣
کجای تهرانی ؟
فامیلاتون تهرانن؟
تهران خیلی ترسناکه ک اگر ادامه دار بشه
نه بابا کدوم عید عزیزم
ما چون میریم روستامون اونجاهم همه میرن و میان میریم
خخخخخ قلب چرا گذاشتی؟
ما همه فامیلامون شمالن خودمونم اومدیم شمال هیچکس تهران نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.