۱۵ پاسخ

چه عیدی من نه تونستم خونه تکونی کنم نه دو تا لباس بخرم . با این وضع جایی آفتابی نشیم بهتره🤣🤣😵‍💫😵‍💫😵‍💫

ما که میریم با اینکه حسش نیست

فک نکنم تواین وضعیت عیدی باشه سیب کیلو ۲۰۰تومنه مردم دیگ نمیتونن پذیرایی کنن

میوه کیلیویی ن تومن اجیل کیلویی ۲ تومن نریم تا کسی نیاد

نه نمیریم

امیدوارم تا روز عید تموم شه😥
زهرمارمون نشه

نه بابا چه عید دیدنیه

من ک عاشق دیدو بازدیدم حتی توبدترین شرایط ..حتمامیرم

فامیلای ما یدونش هم توشهر نیستن همین چند دقیقه پیش یجوری زد روح از بدنم جدا شد خواب بودم

عید دیدنی و بیخیال🤣

کجای تهرانی ؟
فامیلاتون تهرانن؟
تهران خیلی ترسناکه ک اگر ادامه دار بشه

نه بابا کدوم عید عزیزم

ما چون میریم روستامون اونجاهم همه میرن و میان میریم

خخخخخ قلب چرا گذاشتی؟

ما همه فامیلامون شمالن خودمونم اومدیم شمال هیچکس تهران نیست

سوال های مرتبط

مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی