#پوشک
#بچه
خانما لباس عید برا خودتون خریدید؟

۱۴ پاسخ

نه بابا🥲

ن
فقط برا پسرم

من بهمن ماه گرفتم ی کت ژاکارد جواهردوزی

تقریبا ۲ ماه پیش خریدم

نه
تهرانیم و همه بازارها بسته شدن

نه نگرفتم

نه ..

با این که شهرمون سروصدا جنگ نیس ولی برای مردم کشورم خیلی ناراحتم اصلا ذوق ندارم برم بخرم

نه متاسفانه

نه

من قبل جنگ فقط کت گرفتم هنوز شلوار نگرفتم کفش هم خریده بودم نو

نه عزیزم

هنوز ن

نه ..

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی