چکار کنم خوب بشن
اره دقیقا بچه منم اینجوری انگار یه چیزی دهنشه می جود
یا خش خش سینه ش
رفلاکس یعنی برگشت شیر به از معده به مری
پنهان یعنی شما آشکارا نمیبینی شیرو بیاره بالا
اگه تو خواب حالت عوق زدن داره
خواب راحتی نداره
انگار داره آدامس میجووه
خس خس داره
از علائم رفلاکس پنهانه
برای بچه من خس خس کردن فکرمیکردم سرماخورده یا چیزی تو بینیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.