من سر دخترم چون نمیدونستم با چی قراره رو به رو بشم وقتی بچم به دنیا اومد افسردگی گرفتم خداییش خیلی سخت هم هست ولی میگذره وقتی بزرگتر بشه بهتر میشه
من تا الان خونه مامانم بودم یه چند روز دیگه میرم خونه خودم
اینجا مامانم و خواهرام هستن همه کارامو میکنن از الان میترسم برم خونه نتونم از پسش بربیام
از روز ۸م تنهام
تا چند وز پیش کمکی داشتم
تنها شدم عشق به بچم نذاشت افسرده بشم
منم مامانم پیشمه ظهر دو سه ساعت رفتم تا امد انقدر گریه کردم
من از روز اول تنهایی ازش نگهداری کردم. به همسرمم تمام کارهای نی نی یاد دادم که وقتهایی که کار دارم یا باید برم حمام بتونه نگهش داره. فکر کنم این حالت طبیعی باشه عزیزم. من خودمم بعضی روزها یه عالمه گریه میکنم، ولی هر چی میگذره بهتر میشم
یه هفته کمک داشتم بعدش تنها
بخدا خوشبحالت کمکی داری خونه ای من هم خودم بزرگش میکنم هم میرم سرکار هم خونه رو جمع میکنم دارم یکم کم میارم زایمانم سخت بود الانم که اوضاع مملکت اینجوریه واویلاس😶
منم دقیقا دارم افسردگی میگیرم خونه بابام هستم . میخوام برم خونه خودمون
تا دیروز ابجیم بود پیشم دیروز رفت الان دیگه تنهام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.