دلپیچه و درد پریودی خفیف طبیعیه

۴ پاسخ

من از اول بارداری داشتم والا این‌ درد پریودی لعنتی رو

تو ماه شما دیگه عادیه

من داشتم تو بارداری.

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان پسرک🩵 مامان پسرک🩵 ۱۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان آیلین و هلنا مامان آیلین و هلنا ۴ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۱ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری