درد خفیف پریودی دارم طبیعیه یا چی؟

۷ پاسخ

منم‌اینجوری ام‌میگیره ول میکنه

کمردرد دیگه ازاولش هست تا اخر بارداری

منم همینم از دیروز کمر درد و دل درد خفیف پریودی میگیره ول میکنه

اگه منظم نيست مهم نيست و طبيعيه

طبیعیه احتمالا ب مرور زیاد شه

طبیعیه کم کم زیاد میشه و درآخر یهو میگیره و دیگ تا نزایی ولت نمیکنه

فکرکنم ماهاهمه دوسه هفته بعدبزاییم

سوال های مرتبط

مامان پسرک🩵 مامان پسرک🩵 ۱۴ ماهگی
مامان آیلین و هلنا مامان آیلین و هلنا ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو🎀 مامان ماهلین کوچولو🎀 ۲ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری