صفر درصد.. برای من برعکس بود
برا من اشتباه بود
برای من آنتی گفت دختره انومالی گفت پسر
برا من ان تی ۱۱ هفته و ۵ روز گفت دختر سلفری هم دختر بود انومالی هم دختر
برای من درست بود
برا من درست بود
معمولا درست درمیاد .من سر دختر اولم ک درست بود.این یکی مشخص نیس هنوزدرسته یا نه
سوال منم همین هست🌸🌸🌸
برای منم درست بود هم سر بارداری اولم همم این بارداری
برای من درست بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.