خانماتعیین جنسیت انتی چنددرصددرسته؟

۱۰ پاسخ

صفر درصد.. برای من برعکس بود

برا من اشتباه بود

برای من آنتی گفت دختره انومالی گفت پسر

برا من ان تی ۱۱ هفته و ۵ روز گفت دختر سلفری هم دختر بود انومالی هم دختر

برای من درست بود

برا من درست بود

معمولا درست درمیاد .من سر دختر اولم ک درست بود.این یکی مشخص نیس هنوزدرسته یا نه

سوال منم همین هست🌸🌸🌸

برای منم درست بود هم سر بارداری اولم همم این بارداری

برای من درست بود

سوال های مرتبط

مامان عزیزدلم مامان عزیزدلم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری
مامان دنیا مامان دنیا ۳ ماهگی
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان فرهام مامان فرهام ۸ ماهگی
مامان دنیا مامان دنیا ۳ ماهگی
مامان انا مامان انا ۱ ماهگی
مامان گردالی مامان گردالی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گردالی مامان گردالی هفته بیست‌وششم بارداری