خدا کنه یک مو از سر مردم بی گناه کم نشه و هرطور میشه به نفع مردم باشه
کاش تموم بشه
ولی هر دفعه اینجور اروم شده یهو بعدش حمله شدید کرده
آره خبری نیس انگار خداروشکر🥺
👤سخنگوی نیروهای مسلح حرف خیلی مهمی زد در صحبتهاش
👈گفت سیاست ضربه متقابل تمام شده و سیاست ضربه پشت ضربه از این به بعد اجرا میشه ...
یعنی دیگه منتظر نمیمونیم تا شما بزنید بعد ما مقابله به مثل کنیم، از این بعد فقط میزنیم و میزنیم تا برای همیشه جنگ پایان پیدا کنه و اعلام شکست کنید ....
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
┄┅═✧☫ایرانِبیدار☫✧═┅┄
「➜• @irane_bidar」
نمیدونم اینجا چندباررصدا جنگنده اومد شب بیشتر میزنه ولی
حس میکنم ارامش قبل طوفانه😭💔
گفتن که دیگه جایی رو ندارن که بخوان بزنن احتمالا گفته کله زرد جنگ تموم میشه به زودی
ترامپ گفت جنگ داره تموم میشه چون دیگه هدفی نیست که حمله کنیم
پس هنوز اصفهانو ندیدی🫠هرروز میزنن
یجوری زدن ۲روز پیش که من پرت شدم از شدت موج انفجار
از ترس اینکه شیشهها تو سرمون نشکنه کل شیشههارو چسب زدیم و مقوا گذاشتیم🙂کاش زودتر حداقل این بلاتکلیفی شرایط درست بشه
والا ساعت دو کوبیدن شدید
موج جدید میخواد شروع بشه فرمانده ا.رائیلی گف لانچر هارو زیر پل ها گذاشتن و بخوان ب نیرو هامون آسیب بزنن سکوت نمیکنیم
ایران دوتا کشتی تو تنگه زده
فعلا مشغول اونن
نفت قیمتش سربه فلک کشیده
اصفهان رو میگن زد ولی من 2 روزه چیزی نشنیدم شاید سمت ما خبری نی
شاید میخان مذاکره کنن
شایدم آدامش قبل از طوفانه🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.