۱۷ پاسخ

من تهران نیستم نمیدونم اونجا چه خبره خدا کنه هر چی هست به نفع مردم باشه تحریما برداشته بشه سایه جنگ هم از کشورمون برداشته بشه الهی به امید خودتت

دیروز تبریز افتضاح بود

امروز تبریزو زدن

ترامپ گفت جنگ داره تموم میشه چون دیگه هدفی نیست که حمله کنیم

الان یکی از معدن های اصفهان و زدن

یه کم پیش زد تو اخبار ایران هم دیدم ویتکاف پیشنهاد آتش بس باز داده قبول نکردن نمیدونم راسته یانه؟

تازہ زدن اصفھانو

دیشب مارو بسته بودن ب رگبار خدانگذره ازشون

چی دو روزه خبری نیس، استان ما دیروز خیلی جاها رو زدن، شهر ما رو هم

خداروشکر سمت شما خبری نیست دیشب که اینجا رو خیلی بد زد بی پدر

کجایین که خبری نیست؟

نه عزیزم کرج و دیشب پودر کرد

نه هنوز تموم نشده
این سکوت لعنتی بیشتر منو میترسونه
خدا لعنتشون کنه
تمام تن و بدنم میلرزه

خدا کنه

کدوم استانین شما؟

مال کجایین

ایشالا تموم بشه برگردیم به حالت قبل با یه صدای در از جا میپریم🥲

سوال های مرتبط