۲۹ پاسخ

شکر خدا

هیچ‌کار.چون پولی نیست

شکر خدا میکنم بعدشم میرم حرم خوب گریه میکنم برا همه این اتفاقا برا رهبرم برا مردمم برا کشورم برا بچه های میناب .برابچه هایی که بی پدرو مادر شدن.برا انایی که سالم بودن والان معلول شدن و........

دلم مشهد حرم میخواد

با خیال راحت می‌خوابم😅

میرم خونمون و تا مدتها خونه هییییچ کسی نمیرم
خسسسته ام خسسسسته ازین همه آوارگی

دلم ی مسافرت میخواد

دورهمی با دوستام خیلی وقته ندیدمشون🥺🥺🥲

باشگاه ثبت نام میکنم 😂😂

قصد مهاجرت ب تهران داشتم ک جنگ شد شاید برم تهران

میرم‌خونم‌دیگ‌تا مدتها اسم‌جایی رو نمیارم یه چایی میخورم خستم از خجالت کشیدن‌خونه کسی

استراحتتتتت😑

پیاده روی پاساژ گردی مسافرت و کلی کار دیگه 🫠فقط الهی تموم بشه

یه مسافرت خوب
بعدم باشگاه

سفرشمال

پسرمو میبرم بازار هرچی دلش بخواد براش میخرم، پیاده میرم خونه بابام با پسرم. خیلی کارا هست که انجام بدم.
امیدوارم به زودی محقق بشه و بیام این پاسخمو ببینم و بخندم به این روزا

اولین کار هرکی اولین بار بهم بگه تموم شده بهش مژدگانی میدم حتما خیلی استرس کشیدم یک ماه خونه نبودم بچه م ترسیده الانم با استرس خونه هستم

دلم سفر میخاد

خرید 😂😐

رو پایان نامه ام کار میکنم
چون الان نتا قطعه عملا هیچ کاری نمیتونم بکنم....
خیلی دوست دارم ی سفرم برم
اما بستگی داره ب کار شوهرم
ک فک نکنم🫤

آرایشگاه میرم موهای خودم و کایلین رو مرتب کنم
بعدم نت وصل شه یه پروژه انجام بدم یه پولی دربیارم

میریم سفر.

ضررهایی و نابودی وسایل کار همسرم که جنگ باعثش شد رو از حلقوم پالایشگاه نفت ستاره میکشیم بیرون

خیاطی آخه پارچه خریدم براعیدبدوزم امادل ودماغش نداشتم خدا کنه تموم شه و ایران پیروز

دوست دارم دخترمو کلاس ثبت نام کنم

نماز شکر گذاری

حموم درست حسابی

هیچچچچ

خداروشکر میکنم و....
هیچکاری😂 زندگیمو میکنم

سوال های مرتبط