۱۳ پاسخ

ای وای من فک کردم تبریزی عزیزم
سردرود که خط مقدمه

عزیزم من تی وی روشن میکنم متوجه نمیشم
شما هم بذا روشن بمونه

خانوما ط گهواره معمولا همه ط هومن پس ایناییی که پ.ی.ا.ده.ر.وی مین کیان؟

خدا به دادمون برسه با این قوم الظالمین

ای وای چرا نمیرن اخه

تاپیکمو ببین😭

پدرمون در اومد دیگه

امروز‌ دیوونه‌شدیم‌ ازصداش‌ حتی‌ ازصدای‌ بمبارانم‌ ترسناکتره

اره تبریز یکسره صدا هست

وای تبریزو تو این‌چن روز داغون کرد دیگه

چیکار کنیم خدا

منم صداش همش تو گوشمه😭

یعنی یکسره هست؟

سوال های مرتبط