۷ پاسخ

کلداکس

چرا الکی دارو قوی میخوری؟

اگ 24 ساعت نگذشته زینک و ویتامین c با هم بخور اگ نداری دو تا قرص سرما خوردگی باهم .

قرقره کن با اب نمک ،دیفن هیدارمین هم قرقره کن

شربت دیفن هیدرامین بخور و با اب ونمک قرقره کن

آموکسی سیلین برای گلو درده

من سفالکسین و استامینوفن خوردم
با چای ابلیمو عسل
دمنوش اینا
اش
میوه
حسابی ب خودت برس

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۳ ماهگی
مامان مهدیارکوچولو مامان مهدیارکوچولو ۱ سالگی