البته من حرکاتش کم نشده ولی کل شکمم بدون درد سفت میشه وقتی میشینم دراز میکشم بهتر میشه
منم از وقتی وارد هفته ۳۳ و ۳۴ شدم همینجوری میشم
قرص انقباض میخوردن که خدایی نکرده یه وقت انقباض نباشه ولی گفتن دیگه هفته ات بالاست بده نخور حالا نخوردم تا دوشنبه برم دکتر
منم چند روزه همینجوری میشم
اگه همه شکمته برو ی ان اس تی بده
حس میکنی یه گوشه خودشو جمع میکنه
انقباض داری جگرجان بعد میگنبچه بزرگه جاش تنگه طبیعه خواستی یع درمانگاه چیزی برو برای آن اس تی
خب خطر نداره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.