من میل به هیچی ندارم همسرم میگه تو به بچه گرسنگی میدی😐😐
من داشتمم میمردم از گشنگی ،شکم همش قاروقور،هیچی میل نداشتم دیدم معده م داره سوراخ میشه نصف نون خشک رو با آب خوردم یکم بهترم
عزیزم با پزشک مشورت کنید یه سری مکمل های گیاهی هست برای تهوع بارداری درسته خیلی قوی نیست اما بی تاثیر نیست حداقل اروم میشی میتونی غذا بخوری (ومیگان یا زینتوما همراه با b6)نسبت به قرص های ضد تهوع معمولی ک عوارض دارن خیلی بهترن ولی حتما با نظر پزشک مصرف کن
صبر صبر صبر🥲
چرا من هیچ علائمی ندارم پس اشتهامم بیشترشدهههه😐
دکتر بهت دارو نداده؟
مال من داده دو روزه راحتم خداروشکر
خدا کنه تا آخر همینجوری بمونم
من اصلا نمی تونم غذا بخورم🥲گرسنه میشم ولی وقتی میخوام بخورم نمی تونم
گررریههه ،تحملللل ،صبرررر
وای وای نگووو تحملللل
تحمللللل😭😭😭
هیچ کاری تا اواخر ۱۰ هفته ادامه داره من تا ۱۱ هفته هیچ اشتها نداشتم ۴ کیلو کم کردم
تحمل😭😭😭😭😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.