اینایی میگن نشدن دروغه این بیرون برش میزنن بخیه میزنن دیگه عضلات رحم حساب کن سر بچه ازش رد بشه مثل قبل میشه؟دوست من بعد از دوتا زایمان دنبال عمل تنگ کردن واژنه
شوهرش غر میزنه گشاده
عذر میخوام ولی ذات بافت واژن برای زایمان طبیعی درست شده و مثل عضلات مقعده، بهش فشار بیاد میتونه کش بیاد و خیلی باز میشه ولی تا ابد که باز نمیمونه دوباره خودش رو منقبض میکنه جمع میشه. مثل خود رحم که اینهمه بزرگ میشه تا بچه فضای رشد داشته باشه بعدش بازم مثل اندازه قبلش ۶ سانتی میشه. توی زایمان طبیعی صحیح حداکثر باید سه لایه نازک از بافت کنار واژن برش بخوره که بخش پرده مانند پرینهست و خیلی زود قابل ترمیمه. ۹ ماه طول کشیده و فشار روش بوده بعد زایمان برگشتش به حالت قبل هم همینقدر زمانبره و ورزش و تمرینات و خیلی عوامل دیگه هم به بهبود لذت جنسی کمک میکنن.
من تغییری نکرده اوضام با قبل زایمان
پس بخیه که میزنن برای چیه
عه عزیزم این چه حرفیه دیگه از این حرفا نزنیا طبیعیا از هر چی دختره تنگ ترن 😂
شک نکن
بله بله عزیزم 🫤
قطعا گشاد میشن اگه بخیه بزنن و بگن تنگ شده هم چون عضلات ابتدای واژن یبار پاره شده هیچ وقت به حالت قبلی برنمیگرده ولذت جنسی خانم عین قبل نیس چون خانوما لذت جنسیشون از همون ابتدای واژنه که عضلاتش نابود شدن
قطعااا اوناییم ک میگن ن تنگ تر شدم من باور نمیکنم اصلاااا ب اندازه ی بچه باز میشه مگ میشه تغییر نکنه😅من این عکسو میبینم مطمئن میشم سز کنم
من دکترم برل زایمانم بود بعد ک زایمان کردم بهش گفتم واژنمو تنگ کنه😂
ن عزیزم اصلن اینطور نیست
من از هرکی پرسیدم گفته یجوری برام دوخته از قبل تنگ ترم
من که نشدم
ماما همرا بگیر که خوب بخیه بزنه
آره من که شدم 🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.