شیر خشک ،انومالی، نوزاد ، پوشک

تصویر
۵ پاسخ

من هیچ وقت زندگی شمارو درک نکردم بنظرم باید خیلی بیشتر با شوهرت حرف بزنی

ببین الان اوضاع کار برای همه همینجوریه واقعا خدا درست کنه جنگ تموم بشه مردم کلی قسط بدهی دارن خب الان اونجا میتونه شغلی که تهران داشت رو بره یعنی تا چه مدت اونجایین

والا عزیزم ماهم همینیم کار شوهر من که با اسنپ و ایناس میره اونم با ترس و لرز ی سیصد چهارصد پونصد کار میکنه برمیگرده خونه

والا همه همینجورین ما هم که تهران موندیم باز اینجوریه

یادمه جمع کل خودتو همسرتو میگفتی خیلی کم بود...
پس چرا میگی تهران حقوقش بیشتره؟

سوال های مرتبط

مامان رادمهرتیارا🥰🥰 مامان رادمهرتیارا🥰🥰 ۲ سالگی
مامان نوید👶🏻🐣 مامان نوید👶🏻🐣 ۲ سالگی