حتما لاغر میشی ، بنظرم بیشتر چاقی و اضافه وزن بخاطر قند مصنوعی هست و کالری زیاد دیگه
نباید برنج و نون حذف کنی چون ریزش مو میگیری .
حذف قندوشکر شیرینی جات فست فود شکلات بيسکوئيت کیک چیپس پفک نوشابه خوبه چون التهاب رو کم میکنه
آره عزیزم دقیقا من دو دوره زیر نظر پزشک رژیم گرفتم همه غذایی داخل وعده ی غداییم بود ولی حجم کمتر وشیرینی ونوشیدنی های قند دار نباید میخوردم ونیم ساعت پیاده روی اجباری واقعا درعرض یک ماه ۳کیلو کم کردم .
شیرینیجات خییییلی تاثیر داره من خپدم اصلا بستنی کیک شکر و ....نمیخورم ولی غذامو کامل میخورم خیلی تاثیر داره
من تجربه خودم این بود ک شام میخوردم ولی برنج و نون اصلا مثلا قیمه قورمه خورشت کدو عدسی و کوکو ... با سالاد یا ماست میخوردم بدون نون و برنج
بهترین روش کالری شماری
باید بدونی داری چقد غذا میخوری بعضی چیا به نظر ما حجم کمی دارن ولی در واقعییت کالریش زیاد
تا وقتی کلا قند حذف نکنی انتظار لاغر شدن زیادی نداشته باش
خرما و میوه همهم ن قند هستن چه بسا بدتر
فروکتوز که اصلا کلا تبدیل به چربی میشه
کربو رو هم بسیار باید محدود کنی
اره عزیزم
قند حذف بشه و کمتر غذا خورده بشه لاغر میشه تقریبا ۲ کیلو اینا تو یک ماه
هی رعایت کنی ماه به ماه ۲ کیلو کم میکنی ولی بعد از اینکه ۷ کیلو کم کردی وزن خیلی سخت پایین میاد
من خودم تو خونه ورزش کردم و غذامو کم کردم خداروشکر ۸ کیلو کم کردم
من شیرینیجات و هله هوله رو هم کلا حذف نکردم خوردم ولی خیلی کم در حد رفع هوس
بله عزیزم ولی خیلی سخته من میخواستم باردار شم قندم ۱۰۴ بود دکتر گفت فعلا دست نگه دار توی یک ماه باهمین روش ۷کیلو کم کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.