۱۳ پاسخ

دیس لایک چرا میزنی عقده ای 😂😂😂
بچس دیگه

وووی خودا
دستاشو دهنش نکنه

وای ماشالا

ای ننهههه 😍😍😂😘😘

ااای خداااا دستاشو😍😄
حداقل یکی دوتا انگشت پاشو لاک می‌زدی نه کل ناخنای دست و پاشو😂

ووووییییی ننهههههههه

ماشااله چه میاد بهش

توپولیییی ماشاالله

او خوداااااااااا😍😍

ای جووونم ماشالله😘❤

ویی ماشاءالله عزیزم خدا حفظش کنه بخورررررش به جای مننن،😘😘

وییی ننه گوگولی

ایجانم 😍❤️

سوال های مرتبط

مامان ائلمان مامان ائلمان ۴ سالگی