۸ پاسخ

اره میشه

من میدم ولی کم

یکم بده

شکر نباید بدی

اگ خودت درست میکنی شکر خیلی کم بزن
اگه نذری هست که یه کوچولو بدی چیزی نمیشه
خوشمزس میچسبه بهش

شکر داره نه

چقد اسمش قشنگه اخه 😍

شله زرد شکر داره حداقل تا یکسالگی نباید بخوره

سوال های مرتبط

مامان تیارا مامان تیارا ۱ سالگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱ سالگی
مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی