۲۱ پاسخ

وایییی نه نده سَم

نزار بده خیلی خطر ناکه الان اینا دارن رشد میکنن استخوان بندی میخواد محکم بشه شما با این کار باعث میشین دور از جون استخوان پوکی بیاره

کاملا ضرر

نه بابا چه ایرادی مقوی تراز نوشابه مگ هست فقط من خنگم همچین چیز مقوی به بچم نمیدم😔😐

خودت چی فک میکنی😐😑

قند زیادی داره
برای بچه مناسب نیس کلا

من تا حالا نذاشتم لب بزنه واسه آدم بزرگ ضرر داره چ برسه بچه

بجاش شیره انگورروبااب قاطی کن بهش بده خیلیم مفیده

اره خیلی مضرره .

نده بهتره

همسر من و مادرشم ی وقتایی جَوگیر میشن میدن، هرچقدم مقاومت میکنم اعتنایی نمیکنن

نه خیلی مفیده خوب میکنین

من بهش میگم اینم آبه بجاش بهش آب میدم فعلا که گول خورده

معدش داغون میشه

دختر منم هر ازگاهی ی قلوپ میخوره ماریش نمیشه کرد از بس جیغ میزنه بخاطر اون خیلی کم میخریم

بله خیلی

آره عزیزم.نوشابه بدترین ماده غذایی هست که میشه به بچه داد.باعث بد غذایی بچه میشه بعد ها.ما اللن نمونه اش داریم تو آشنا ها.بچه تا نوشابه نخوره اصلا غذا نمیخوره.به خاطر همین هم رشدش خیلی کم شده

جدی میگی؟؟؟

باورم نمیشههههههه

همسر منم میده

بله عزیزم نزار بده

سوال های مرتبط