تبش زیاد هم نیس به محض اطمینان چند قطره بهش بده
۳۷ونیم شروع تبه،الان تن شویه پاشویه بکنش کنترل نشد استابده،بالای ۳۸ونیم بشه شیاف بردار
۳۷ به بالا میره سمت تب بهتره بدی تا بالا نره تبش
تب ندارع نرماله
اگواکسن زده مرتب استا مینوفنشو بده اگرم نه کخوبه تبش
۳۷ نیم تب داره آره استا بده
بالا هست استامینوفن بده
اگه از زیربغل اندازه گرفتی نیم درجه اضافه کن میشه ۳۸ درجه . بنظرم بهش استامینوفن بده
ن نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.