سلام تب پسرم بالاست چ کنم

تصویر
۵ پاسخ

پاراکید هر ۴ ساعت بده لختش کن لباس زیاد تنش نکن پاشویه کن

مگه اسم پسرت سجادنبود؟

سرما خورده؟

هر ۴ ساعت استامینوفن و کمر و شکم و سرشو با کهنه نم دار خنک کن اللن دوروزه پسر منم تب داره دکتر گفت همین کارو کنم تا ۳ روز اگه خوب نشد دوباره ببرمش

پاشویه کن. استامینوفن بهش بده

سوال های مرتبط

مامان ویهان (。◕‿◕。) مامان ویهان (。◕‿◕。) ۷ ماهگی
مامان عشق مامانش مامان عشق مامانش ۱۷ ماهگی
مامان ✦مهرسام✦ مامان ✦مهرسام✦ ۸ ماهگی
مامان نیلماه 🌙🦋 مامان نیلماه 🌙🦋 ۱۰ ماهگی