خوشگل ؟ خودم بافتمش 🥹

تصویر
۱۴ پاسخ

اره قشنگه

کجا اموزش دیدی عزیزم
و اینکه خیلی هزینش زیاده؟

ارههه
برا فروش داری یا اموزششو میزاری ؟

خیلی قشنگه آفرین

به به افرین عزیزم
من ک عاشق مکرومم
کل خونم دیوار کوب مکرومس🫠

عالیه باریکلا

خیلی آفرین بهت👏

عالی

عالیه

اره افرین

اره گلم

هر چیزی که هنره دست خودت باشه قشنگه

اره خیلی خوشگله

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۲ سالگی
مامان حدیث و تودلی🫄 مامان حدیث و تودلی🫄 ۲ سالگی
مامان الوین و ائلمان💙💙 مامان الوین و ائلمان💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری