اتفاقا اصلا نباید واکنش نشون بدی همون دماغش گرفتی بازیش گرفته
پسر من چندبار گرفت هیچکاری نکردم دیگه نگرفته چی بشه بگیره اونم یواش میگیره
یه طرف بینیشو اروم بگیر اون موقع دهنشو باز میکنه سریع سینتو بکش
من ی بار گاز گرف لز دهنش کشیدم ناراحت شد گریه کرد دیگ گاز نمیگیره
پسر منم دو روزه داره این کارو میکنه و واقعا هم درد ناکه دعواش میکنمم اصلا تاثیری نداره گریه میکنه بهش شیر نمیدم بازم میدم همون اشه و همون کاسه
پماد شقاق سینه بزن خوب میشه مال منم زخم شده بود گاز گرفته بود
دندون درمیاره بخاطراونه
من هربار گاز بگیره دعواش میکنم و میگم دیگه بهت نمیدم وقتی هم دردم میگیره جیغ میزنم ناخوداگاه خودش میترسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.