۴ پاسخ

من تو خونه مشکلی ندارم هرچقدر بخواد اما بیرون اصلا شیر نمیدم دوسندارم در نتیجه شیر خشک میدم🤷‍♀️

من فقط شیرخودمو میدم ،شیرخشک نمیخوره ،شیشه رو نمیگیره با قطره چکونم نمیخوره قورت نمیده اصن

شیر من واقعا بچه و سیر نمیکنه در نتیجه شیر خشک میدم بابا راحت تره
مهم اینه که بچه سیر بشه

من خسته شدم انقد زیر سینه گذاشتم شیرم کفاف بده دیگه هعی میخوام کلا سه چهار بار بهش بدم ولی نمیشه دیگه خودم نمیکشم دم به دقیقه زیر سینه است دوماه فقط دارم تلاش میکنم شیرم زیاد بشه و دیگه نیازی به کمکی نباشه ولی فایده نداره

سوال های مرتبط