نه نمیشه اگر خدایی نکرده بخیه ات فشار بیاد باز بشه میخای چیکار کنی
من ایرانی ،فقط غوز نکن،راست بشین
اره میشه بستگی به خودت داره
من فقط تو بیمارستان فرنگی استفاده کردم به بعد با اینکه فرنگی تو خونه دارم ایرانی استفاده کردم خیلی راحت تره برام
من بدم میومد از فرنگی الآنم بدم میاد
وااای تصورشم برام سخته
چون اصلا روزهای اول نمیتونی راحت بشینی پاشی
بعد از یک ماه بله از دکترم و دکتر بیهوشی پرسیدم گفت بعد از یک ماه میشه
نه اصلا
من با اینکه فرنگی ام داشتم ولی استفاده نکردم
راحت نشستم.فقط آروم باید بشینی پاشی
به سختییی من وقتی اومدم خونه پدرم در اومد
آره خیلی راحته نه تو بارداری نه بعد سزارین اصلا فرنگی استفاده نکردم .... برو آروم بشین
من هنو تجربه نکردم ولی فک نمیکنم با اون همه بخیه و شکم پاره بشه پایین نشست
خیلی سخت و اذیت میشی شدید ولی میشه من زن داداشم ایرانی استفاده کرد
من نتونستم ولی دیدم که بعضیا میتونن
هیچ چیز نشد ندارع ولی خب یکم سخته
بهتره فرنگی باشه
نه اصلا نمیشه
نه نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.