۱۱ پاسخ

به من دکتر نگفت

تا یکسالگی ازمایش نداره

برای من بهداشت گفت ببر به دکترش گفتم گفت میخوای ببر ازمایش ولی چون مشکلی نداشته مبتونی تا یکسالگیش صبر کنی منم نبردم

والله منم انجام ندادم

چرادکتر بمن نگفت 🤨

همه بچها باید انجام بدن؟؟

مگه ۷ ماهگی یا نه ماهگی آزمایش دارن

اره برای دخنر من بود بخاطرش هم گفتن باید یک ساعت قبل آرمایش شبرنخورده باشه

آزمایش کامل همه چی مینویسن عزیزم حتی انگل هم هست

عزیزم دکتر برات نوشت یا بهداشت فرستادت

مگ آزمایش دارن؟ دکتر دخترم چیزی نگف راجب آزمایش

سوال های مرتبط