۵ پاسخ

نی نی من با گیگوز کولیکش بیشتر شد با ببلاک اوکی شد

من ببلاک میدم

من گیگوز گرفتم ,اطرافیانم میگن خیلی خوبه

گیگوز سبکه برای بچه های کولیکی خوبه هضم میشه اذیت نمیشن

من ببلاک میدم چون سبکه وزن‌دهیش هم گفتن خوبه
خیلی راضی ام

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکان و حامی💕 مامان نیکان و حامی💕 ۱ ماهگی