شیر خشک..تب. دل درد گ ه و ا ر ه

تصویر
۸ پاسخ

عاشقونم با خلاقیت هاتون😘

تونر سیمپل و آبرسان برایت مکس همین دوتا راضیم

گلم روبیکا گپ چت زدیم دوست داشتی بیای آیدیم پیام بده
@zendgimhamsarampasaram

فکر کنم هنوز تهران تب داره

بعد از چند روز که تب نداشت امشب باز تب کرده خیلی صدای ناله میاد

همین الان تب کرد شیاف گذاشتیم براش 😐آرومه فعلا شکر

انشالا هیچ وقت تب نیاد سراغ ی مادر

والا اینجا انگار تازه تب کرد

سوال های مرتبط

مامان تمام هستیم مامان تمام هستیم ۴ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان فاطمه کیافر مامان فاطمه کیافر ۴ سالگی