#پوشک
#شیرخشک
#تب

تصویر
۵ پاسخ

هرچقدر هم به ادم احترام بزارن حتی خونه پدر آدم بازم هیچ جا خونه خود آدم نمیشه امیدوارم زودتر تموم شه و همه بسلامت برگردین خونه هاتون

اره بخدا من که مامان بابام رو مخم هستن

من که خونه بابام هم راحت نیستم عزیزم کاش تموم شه ابدی تموم شه دیگه جنگ تکرار نشه همه مردم ایرانم برن سر خونه زندگی شون

ای بابا منم
تازه جفتمون تهرانیم
منم گریه میکنم خونه زندگیک ول کردم

خرجی خودتون رو ببرین لطفا

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی
مامان متین مامان متین ۴ سالگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۴ سالگی
مامان نفس مامان نفس ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی
مامان 💜برسام💜 مامان 💜برسام💜 ۴ سالگی