#شیرخشک پوشک بچه

تصویر
۹ پاسخ

بهتره وقتی یرمیگرده راش ندی

شما هر چي بيشتر تماس بگيري بيشتر به خودت داري توهين ميكني عزيزم

وقتي جواب نميدن بلاك ميكنن يا از سر خودشون باز ميكنن چرا دوباره تماس ميگيري اخه ؟

برگشت تو هم راش نده قفل درا عوض کن مردتیکه انگار ن انگار زن گرفته

عزیزم دلیل موندنت تو این زندگی چیه

اره دقیقا بچه رو بزار ورل دلش،برو نترس بچت هیچیش نمیشه مردا میدونن ما از دوری بچه‌ها میترسم اذیت میکنن اگه اون بچه‌هاشو دوست داشت چرا از زن سابقش طلاق گرفت اصلا میموند وردل همون

یه پیام بده بگو اقای بی شخصیت چطور تو منو ول کردی . منم تو رو ول میکنم . اگه زن و بچه اولت انقد برات مهم بودن چرا ولشون کردی ؟
بعدم برو قهر اینبار اون زنگ زد تو جواب نده .
میدونه تو ادم قهر و رفتن نیستی ول میکنه میره

نه بنظرم شما تمام تلاشتو کردی به دخترت هم بگو زنگش زدی ولی مثل اینکه نمیتونه بیاد بهش بگو من کنارت هستم و همیشه مواظبتم بیا باهم دیگه شاد باشیم تا بابا برگرده
باهم برید پارک ی جایی برو ذهنت دور شه از شوهرت
کافیه دیگه
اگه قراره واقعاااا بره چه الان چه شش ماه دیگه برای شما فرقی نمیکنه
اجازه بده ببین چی میشه

تصویر

تماس نگیر دیگه

زن اولش ازدواج کرده؟

سوال های مرتبط

مامان ائلمان مامان ائلمان ۴ سالگی