۵ پاسخ

فلافل ،کوکو سیب زمینی

من روی پفکلی میریزم دوسداریم

رو سیب زمینی سرخ کرده یا تنوری

تا حالا استفاده نکردم من پودر پیاز خالی بعضی وقتا داخل کتلتی یا این چیزا باشه استفاده میکنم من بیشتر پودر سیر استفاده میکنم

اصلا بنظرم کاربردی نداره‌مزه خاصی نداره که

سوال های مرتبط