مایبیبی کوکومی خوبه ؟

۸ پاسخ

نه خوب نیست خیلیم کوچیکه

من کوکومی استفاده میکنم خوبه

اره خوبه

اصلااااااا

خوبه نصبت به قیمتش فقط جذبش کمتر از مولفیکس و مای بیبی زودتر باید عوض کنی من دو بسته بستم پیدا نکردم مولفیکس و مای بیبی بد نبود پلی ترجیحم مای بیبی

اره من برا دو بچه هام کوکومی بستم

من یه بسته کوچیک شو‌ گرفتم واسه امتحان خوبه بد نیست
فقط یکم ابعادش کوچیک تر
مای بیبی اگع ۴ می‌بندی اون و باید ۵ ببندی

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان فندقی محمدطاها مامان فندقی محمدطاها ۱۶ ماهگی
مامان 🤍ARTIN🤍 مامان 🤍ARTIN🤍 ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۶ ماهگی
مامان نی نی کوچولمون مامان نی نی کوچولمون ۱۰ ماهگی