من سزارین شدم خیلی خیلی از انتخابم راضیم
بشین یه کاغذ بیار دو قسمتش کن به طرف ترس هایی که نسبت به زایمان طبیعی داری رو بنویس و طرف دیگه هم ترس هایی که نسبت به زایمان سزارین داری. اینطوری خیلی راحت میتونی انتخاب کنی.هرکسی روحیاتش متفاوته تحمل دردش متفاوته و هزارتا چیز دیگه
اصلا طبیعی خوب نیست من خودم طبیعی بودم اولی رو اصلا دوس نداشتم و زایمان راحتی نسبتا داشتم اما از پایین داغون شدم و عمل ترمیمی رفتم بازم دوست ندارم خودمو میبینم الانم دومی رو دارم میرم سزارین عزیزم من جای تو و هر کسی باشم ب هیچ وجه طبیعی زایمان نمیکنم. زایمان قبلیمم مثل شما مشاوره گرفتم همه گفتن طبیعی خوبه وای طبیعی عالیه چرا ادم شکمش و بده جراحی و چرت و پرت بعدا فهمیدم چه اشتباهی کردم سزارین نکردم. و اینم بگم من فقط ۶ تا بخیه خوردم اما بازم اصصصصصلا راضی نبودم و نیستم
هرچی دکترت گفت همون کارو کن
از طرف کسی که طبیعی زایمان کرده پیشنهاد میکنم سزارین بری
من که سزارین بودم هیچی نفهمیدم اگه برگردم عقب باز میرم سزارین
بعضیا طبیعی راحت زایمان میکنن که خوش به سعادتشون.ولی بدن با بدن فرق میکنه...
من هر 2 تا بچمو سز بودم این یکیم سز میشم طبیعتا.ولی با اینکه سر دخترم جون دادم از درد بخیه و گردن درد و سردرد و ....؛بازم برگردم عقب سزارین میشم چون 10 سال قبل که پسرمو میخواستم زایمان کنم سرش بزرگ بود قطعا با زایمان طبیعی میمردم.اصلا هم تحمل درد ندارم تا 7 سانتم باز شدم ولی اخرش خداروشکر سزارین شدم
من امروز یک هفته هست سزارین شدم راضی ترین هستم اگر ده بار هم برگردم بازم انتخابم سزارین با بی حسی هست عالی ترین بود
ولی کسی و دیدم که همین که درداش شروع شده بود رفت بیمارستان ۷ سانت باز بود و راحت زایمان کرد
ببین بدن با بدن خیلی فرق میکنه من دوست داشتم طبیعی زایمان کنم دوروز کامل درد کشیدم با آمپول فشار هم دهانه رحمم ۲ سانت باز شد آخر دهانه متورم شد سزارین شدم و برای من سزارین اصلا درد نداشت
من سزارین بودم اولی رو چون از طبیعی میترسیدم آدم زایمان طبیعی اصلا نبودم به امیدخدا شنبه میرم برا دومی
من سزارین شدم وراضی بودم یسری سختیاداشت ولی خب قابل تحمل بودوالان ازانتخابم راضیم😊
من اولیم طبیعی بود
الان با قطعیت تماااام میگم
قطعاااا طبیعی
عااالی بود عاالی از همه نظر
ولی هر کسی باید ببینه شرایط خودش چطوریه
سزارین
سزارین قطعاااا
من ک طبیعی ام خیلی خیلی هم میترسم 😲😂
منم از هردو میترسم ول سزارین صد درصد از طبیعی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.