۶ پاسخ

بله که خوبه

منم میخورم ایشالله کلی وزن بده به بچه

بله عالیه داخلش گردو و کنجدم بریز عالی تر میشه

آره پروتئین بیشتری نسبت به بقیه داره

پرو ماست هم خوبه

من شنیده بودم‌خوبه

سوال های مرتبط

مامان کاریان و کایلی مامان کاریان و کایلی ۱ ماهگی
مامان کیان🩵 مامان کیان🩵 ۹ ماهگی
مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه 🧚‍♀️ مامان پناه 🧚‍♀️ ۲ ماهگی