خانما این واسه وزن گیری بچه خوبه ؟

تصویر
۵ پاسخ

من لیدمیل میخورم یه ماهه امروز سونو بودم ۲۱۶۵بود وزنش گفت کمه ی هفته کمتره وزنش

اره من خوردم جواب داد

ب من انترامیل داده

به من لیدی میل داده دکتر

مثل‌لیدی میله ولی یه مارک دیگش اره‌خوبه

سوال های مرتبط

مامان کاریان و کایلی مامان کاریان و کایلی ۱ ماهگی
مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری