مامانا چی خوبه واسه وزن گیری بچه؟

۴ پاسخ

سلام خانما من تو هفته 38 بارداری رفتم سونو گفتن مایع دور جنین 290 زیاد وزن بچه هم 4 کیلو کلی استرس دارم گفتن زود برو زایشگاه رفتم ولی نگهم نداشتن گفتن زود هنوز دارم از استرس میمیرم بخاطر بچم میترسم بنظرتون چیکار کنم

آجیل
حلیم
کباب
تخم مرغ
سینه ی مرغ
عدسی
هرچی که پروتئین داره

پروتئین( تخم آبپز ، مرغ، حبوبات و.....)
مغزیجات ، موز ، سیب زمینی ، و....

پروتئین

سوال های مرتبط

مامان روژمان مامان روژمان روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه 🧚‍♀️ مامان پناه 🧚‍♀️ ۲ ماهگی
مامان کاریان و کایلی مامان کاریان و کایلی ۱ ماهگی
مامان کیان🩵 مامان کیان🩵 ۹ ماهگی