خانوما من سزارین شدم ده سال دیگه هم سزارین میشم؟

۵ پاسخ

من ۱۳سال بعد عملم بازم دکترم سزارینم کرد... گفت طبیعی میشه اما ریسک داره براهمین سزارین میکنن

من طبیعی آوردم ولی گفتم کاش سزارین بودم خیلی دردکشیدم

آره خاله من بعد از ۱۵ سال هم‌چنان سزارین شد

میگن ده سال بگذره طبیعی هم میشه ولی همه باز سزارین میکنن

اگ بخای میتونی طبیعی بعد ۱۰سال

سوال های مرتبط